témavezető: Garai-Fodor Mónika
helyszín (magyar oldal): Óbudai Egyetem Ybl Miklós Építéstudományi Kar helyszín rövidítés: ÓEYBL
A kutatási téma leírása:
A generációs különbségek számos területen releváns szegmentációs lehetőséget adnak a differenciált marketing és üzleti megoldások tervezéséhez. Az egyes generációk gondolkodásmódja, életvitele terén mutatkozó eltérések vizsgálata számos termék- és szolgáltatás fejlesztés, és azokhoz kötődő piaci bevezetés kapcsán nyújt jól mérhető támpontot a stratégia tervezéshez.
Az innovatív designtechnológiai megoldások generáció- aspektusú vizsgálata vizuális termék és szolgáltatásfejlesztés ebbéli szegmentálásának lehetőségeit elemzi. Ezen túl az egyes generációk vizuális kultúrájában megmutatkozó különbségek feltárásával az eredményes célcsoport meghatározás és karakterizálás tudományos és gyakorlati aspektusú megoldásait tárja fel.