Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
Garai-Fodor Mónika
Generációs marketing innovatív hatásai a design vonatkozásában

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Óbudai Egyetem
építészmérnöki tudományok
Építészet, Design és Technológia Doktori Iskola

témavezető: Garai-Fodor Mónika
helyszín (magyar oldal): Óbudai Egyetem Ybl Miklós Építéstudományi Kar
helyszín rövidítés: ÓEYBL


A kutatási téma leírása:

A generációs különbségek számos területen releváns szegmentációs lehetőséget adnak a differenciált marketing és üzleti megoldások tervezéséhez. Az egyes generációk gondolkodásmódja, életvitele terén mutatkozó eltérések vizsgálata számos termék- és szolgáltatás fejlesztés, és azokhoz kötődő piaci bevezetés kapcsán nyújt jól mérhető támpontot a stratégia tervezéshez.
Az innovatív designtechnológiai megoldások generáció- aspektusú vizsgálata vizuális termék és szolgáltatásfejlesztés ebbéli szegmentálásának lehetőségeit elemzi. Ezen túl az egyes generációk vizuális kultúrájában megmutatkozó különbségek feltárásával az eredményes célcsoport meghatározás és karakterizálás tudományos és gyakorlati aspektusú megoldásait tárja fel.

felvehető hallgatók száma: 1

Jelentkezési határidő: 2024-09-01

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )