Login
 Forum
 
 
Thesis topic proposal
 
Máté Zöldy
Autonóm járművek előzési helyzetekben való viselkedésének optimalizálása, mérési módszer kifejlesztése

THESIS TOPIC PROPOSAL

Institute: Budapest University of Technology and Economics
transportation and vehicle engineering
Kálmán Kandó Doctoral School of Transportation and Vehicle Engineering

Thesis supervisor: Máté Zöldy
Location of studies (in Hungarian): Gépjárműtechnológia Tanszék
Abbreviation of location of studies: GJT


Description of the research topic:

a./Előzmények:
Az autonóm járművek elterjedése folytán a kereszteződési helyzetekhez kapcsolódó döntések meghozatala és kivitelezése egy kulcskérdés lesz
a járművek mozgatásához.
b./A kutatás célja:
A kutatás célja olyan részletes döntési folyamat modellek felállítása, szimulálása és tesztelése, amelyek tartalmazzák a kereszteződések kezelésére ható releváns hatótényezőket.
c./Az elvégzendő feladatok, azok fő elemei, időigénye (irodalomkutatás, elméleti számítások, méretezések, értekezés készítése):
Irodalomkutatás: Járművek viselkedése a kereszteződési helyzetekben, járműfedélzeti észlelések, modellek
Modell készítése a kereszteződési helyzet döntés tényezőiről, szimuláció készítése. Szimuláció validációja.
Disszertáció készítése, az eredmények publikálása.
d./A szükséges berendezések (meglévő és beszerzendő bontásban):
Meglévő: Szimulációs szoftverek (PreScan, Carmaker), tesztjármű, tesztpálya tesztelési lehetőség
e./Várható tudományos eredmények:
Újratöltési modell validálva
f./ Irodalom:
A téma hazai és - elsősorban - nemzetközi szakirodalma

Required language skills: német
Recommended language skills (in Hungarian): angol
Number of students who can be accepted: 1

Deadline for application: 2019-12-24

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )