Thesis supervisor: Katalin Mészáros
Location of studies (in Hungarian): http://szidi.nyme.plugin.hu/istvan-szechenyi-doctoral-school Abbreviation of location of studies: SOE
Description of the research topic:
A vállalakozások döntő többsége a piaci kihívásoknak megfelelően hatékonyan alkalmaz egymás mellett eltérő értékesítési csatornákat termékeik, illetve szolgáltatásaik értékesítése érdekében. Kettő vagy több értékesítési csatorna működtetése esetén a vállalatok a differenciált, a holisztikus vagy a kettő kombinációja közül választhatnak többcsatornás értékesítési stratégiát. Differenciált stratégia során a vállalkozás az eltérő vevőit eltérő értékesítési csatornákon keresztül szolgálja ki. A holisztikus stratégiánál a vállalkozás ugyanazon vevők igényeit több értékesítési csatornán keresztül elégíti ki. A többcsatornás értékesítési csatorna vizsgálata, mint önálló kutatási terület egyre inkább a marketing középpontjába kerül. A témakörben számos elméleti megközelítés található, melyek adaptálása a konkrét vállalkozásra hatékony menedzselési döntést kíván. A többcsatornás értékesíti rendszer vizsgálatához kapcsolódó kutatómunka szekunder és primer kutatások (kvantitatív és kvalitatív) elvégzését is magában foglalja.
Required language skills: magyar Number of students who can be accepted: 1
Deadline for application: 2018-06-30
2024. IV. 17. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).