Login
 Forum
 
 
Thesis topic proposal
 
Zoltán Szabó
ONLINE ÉS OFFLINE MARKETING ESZKÖZÖK ÉS STRATÉGIÁK ALKALMAZÁSA TERMÉKMARKETING ÉS SZOLGÁLTATÁSMARKETING TERÜLETEKEN

THESIS TOPIC PROPOSAL

Institute: Hungarian University of Agriculture and Life Sciences, Gödöllő
business and management
Doctoral School of Management and Business Administration

Thesis supervisor: Zoltán Szabó
Location of studies (in Hungarian): Szent István Egyetem
Abbreviation of location of studies: SZIE


Description of the research topic:

A versenyben való sikeres helytállásnak elengedhetetlen eszköze az online és offline marketing, illetve a marketing eszközrendszer helyes, az ágazat és a vállalkozások igényeinek megfelelő alkalmazása. A fogyasztók és a termelők fizikailag egyre jelentősebb mértékben távolodnak el egymástól. Ez a tendencia felértékeli – az ez idáig nem a súlyának megfelelő helyen kezelt - marketing eszközök szerepét. A hazai és nemzetközi kereskedelemben egyaránt tapasztalható egyre erősödő kiskereskedelmi nyomás nagymértékben befolyásolja a vállalkozások működésének feltételeit és lehetőségeit; illetve a másik oldalon a fogyasztói szokások, vásárlói magatartás jelentős változását idézi elő. A szolgáltató szektor szintén elengedhetetlen stratégiai eszköze a marketing és annak online fejlesztése.

A téma lehetőséget ad a termékmarketing és szolgáltatásmarketing, alkalmazott és alkalmazandó stratégiai fontosságú marketing eszközeinek elemzésére, a fogyasztói és vásárlási magatartás vizsgálatára, feltárására. A téma jellegéből fakadóan lehetőség nyílik a hazai és nemzetközi vállalkozások marketing tevékenységének elemzésére, stratégiai lehetőségeinek feltárására, ezek összehasonlító elemzésére hazai és nemzetközi szinten is. Ezen túl fontos elemzési terület a rövid és hosszú távú kampányok vizsgálata, valamint az egyedi, speciális megoldások beazonosítása kitérve az aktuális trendek, innováció, eszközök, lehetőségek, fogyasztói meggyőzés, bevonódás és sajátosságok elemzésére. A téma kidolgozásához számos kvalitatív és kvantitatív módszer áll rendelkezésre, azok helyes megválasztásával a szektort, vállalkozást hosszú távon érintő stratégiai kitörési pontokat lehet feltárni.


Deadline for application: 2018-05-31

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )