Hol van az átjárás? A mai marketingkommunikációs gyakorlat hagyományos és új eszközeinek kapcsolódási pontjai. - A marketingkommunikáció elméleti és gyakorlati kérdése
Thesis supervisor: Dóra Horváth
Location of studies (in Hungarian): 1093 Budapest, Fővám tér 8. Abbreviation of location of studies: BCE
Description of the research topic:
Ma, amikor a marketing és marketingkommunikációs alkalmazások válságáról beszélünk, nem valódi válság, hanem egy alkalmazkodási folyamat tanúi vagyunk. A piaci szereplők annak érdekében, hogy hatékonyan hallassák hangjukat újabb és újabb eszközöket, csatornákat, technikákat használnak. A marketingkommunikáció integrált megközelítése során már nem az a kérdés, hogy egységes legyen a kommunikációs mix, ki a felelős döntéshozó, hanem sokkal inkább az, hogy milyen átjárás valósítható meg klasszikus, hagyományos eszközök és új generációs eszközök között. A Ph. D. kutatások során a marketingkommunikáció elméletének klasszikus és legújabb eredményeinek feldolgozása során arra keressük a választ, hogy mit jelent az egyes eszközök közötti átjárás tartalmi és technikai értelemben, az egyes eszközök közötti szinergiák mikor és hogyan használhatók ki, mik az üzenethordozók befogadásának tényezői, támogatói és hátráltatói. A kutatások során törekszünk hagyományos és nem hagyományos kutatás módszertani megközelítés alkalmazására.
Required language skills: magyar Recommended language skills (in Hungarian): angol Number of students who can be accepted: 1