Thesis supervisor: Judit Sass
Location of studies (in Hungarian): BCE Társadalmi Kommunikáció Doktori Iskola Abbreviation of location of studies: TKDI
Description of the research topic:
A tanári viselkedés és a tanulói érzelmi tapasztalatok, valamint a következményes elköteleződés és a tanulás között kimutatható kapcsolat van. A hatékony tanári kommunikációhoz (azonnali reagálás, érthetőség és észlelt kommunikációs kompetencia) kapcsolódó tanulói érzelmi válaszok,a kapcsolódó érzelemszabályozási mechanizmusok mediáló szerepe a tanulói motiváció szempontjából kerül értelmezésre. Az iskolai teljesítményhez kapcsolódóan az érzelmek kontroll-érték elmélete az aktivitásra (észlelt szubjektív kontroll) és a kimenetre (szubjektív érték) vonatkozó értékeléshez köti az érzelmek és az ezekhez kapcsolódó aktiváltság (aktiváló, deaktiváló) megjelenését. A fókusz a tanári kommunikációs hatékonyság-tényezők és a tanulói következményes érzelmi élmények viselkedéselemzési módszerekkel történő feltárása.
Recommended language skills (in Hungarian): angol Number of students who can be accepted: 3