témavezető: Eisingerné Balassa Boglárka
helyszín (magyar oldal): Széchenyi István Egyetem Regionális és Gazdaságtudományi Doktori Iskola helyszín rövidítés: SZE
A kutatási téma leírása:
• The research topic aims to understand how the decision-making processes and purchasing behaviour of different demographic groups are influenced by changes in labour markets and national policies. The research involves analysing the purchasing preferences of different age groups, ethnic backgrounds and income levels and their relationship with economic stability and policy changes. The impact of technological developments, such as how digital marketing and online commerce platforms are reshaping consumer behaviour, is also an important area of research. The results of this research can contribute to the development of more effective marketing strategies and a better understanding of policy-making in a globalised market.
előírt nyelvtudás: angol felvehető hallgatók száma: 1
Jelentkezési határidő: 2024-05-31
2024. IV. 17. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).