témavezető: Balázs Katalin
helyszín (magyar oldal): DE Pszichológiai Intézet helyszín rövidítés: P/122
A kutatási téma leírása:
A társadalmi célú reklám a meggyőző kommunikáció izgalmas szegmense. Hatásmechanizmusa céljaiból adódóan különbözik a reklámok általában elismert hatásmechanizmusaitól. Az alaptípusok hatékonysága a személyiségjellemzők függvényében vizsgálható, s gyakorlati haszna is lenne, ha pl. függőség, környezettudatosság, közbiztonság területeken hatásos kommunikációs formákat kísérletesen azonosítanánk.
felvehető hallgatók száma: 1
Jelentkezési határidő: 2024-05-15
2024. IV. 17. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).