Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
Kiss Marietta
Az online promóciós üzenetek tartalmi elemeinek hatása a fogyasztói magatartásra

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Debreceni Egyetem
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Ihrig Károly Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola

témavezető: Kiss Marietta
helyszín (magyar oldal): Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
helyszín rövidítés: DEGTK


A kutatási téma leírása:

A kutatás célja, hogy feltárja az üzenetek vizuális és szöveges tartalmi elemeinek hatásait a fogyasztókra az online marketing területén, különös tekintettel a végső vásárlási döntés meghozatalára, illetve a márkaépítésben és az integrált marketingkommunikációban betöltött szerepére. A kutatás várható kimenete a tényezők közötti komplex kapcsolatok feltárása és empirikus modellbe foglalása lesz, szekunder kutatás mellett kvalitatív és kvantitatív primer kutatási módszerek használatával.

előírt nyelvtudás: magyar
ajánlott nyelvtudás (magyar oldal): angol
felvehető hallgatók száma: 1

Jelentkezési határidő: 2024-05-15


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )