témavezető: Kiss Marietta
helyszín (magyar oldal): Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar helyszín rövidítés: DEGTK
A kutatási téma leírása:
A kutatás célja, hogy feltárja az üzenetek vizuális és szöveges tartalmi elemeinek hatásait a fogyasztókra az online marketing területén, különös tekintettel a végső vásárlási döntés meghozatalára, illetve a márkaépítésben és az integrált marketingkommunikációban betöltött szerepére. A kutatás várható kimenete a tényezők közötti komplex kapcsolatok feltárása és empirikus modellbe foglalása lesz, szekunder kutatás mellett kvalitatív és kvantitatív primer kutatási módszerek használatával.
előírt nyelvtudás: magyar ajánlott nyelvtudás (magyar oldal): angol felvehető hallgatók száma: 1
Jelentkezési határidő: 2024-05-15
2024. IV. 17. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).