témavezető: Fehér András
helyszín (magyar oldal): Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar helyszín rövidítés: DEGTK
A kutatási téma leírása:
A digitalizáció korában a mesterséges intelligencia jelentős hatást gyakorol a különféle marketing tevékenységekre, csakúgy, mint az élet számos más területére. Ez a fejlődés lehetővé teszi, hogy mélyebb betekintést nyerjünk a fogyasztói magatartásba, segítve ezzel a még inkább perszonalizált marketingstratégiák kidolgozását. Hatékony eszközként szolgál a márkaépítésben, hozzájárulva a fogyasztók hosszú távú elköteleződéséhez. A mesterséges intelligencia által a vállalatok jobban megérthetik a fogyasztói igényeket, ami elősegíti a márkák megerősödését és versenyképességük növelését a piacon. Azonban a mesterséges intelligencia fejlődése és alkalmazása során elengedhetetlen figyelembe venni az etikai szempontokat, mert a szabályozás ezen területen még hiányos.
előírt nyelvtudás: magyar ajánlott nyelvtudás (magyar oldal): angol felvehető hallgatók száma: 1
Jelentkezési határidő: 2024-05-15
2024. IV. 17. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).