Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
Fehér András
A mesterséges intelligencia szerepe a marketingtevékenységek optimalizálásában

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Debreceni Egyetem
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Ihrig Károly Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola

témavezető: Fehér András
helyszín (magyar oldal): Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
helyszín rövidítés: DEGTK


A kutatási téma leírása:

A digitalizáció korában a mesterséges intelligencia jelentős hatást gyakorol a különféle marketing tevékenységekre, csakúgy, mint az élet számos más területére. Ez a fejlődés lehetővé teszi, hogy mélyebb betekintést nyerjünk a fogyasztói magatartásba, segítve ezzel a még inkább perszonalizált marketingstratégiák kidolgozását. Hatékony eszközként szolgál a márkaépítésben, hozzájárulva a fogyasztók hosszú távú elköteleződéséhez. A mesterséges intelligencia által a vállalatok jobban megérthetik a fogyasztói igényeket, ami elősegíti a márkák megerősödését és versenyképességük növelését a piacon. Azonban a mesterséges intelligencia fejlődése és alkalmazása során elengedhetetlen figyelembe venni az etikai szempontokat, mert a szabályozás ezen területen még hiányos.

előírt nyelvtudás: magyar
ajánlott nyelvtudás (magyar oldal): angol
felvehető hallgatók száma: 1

Jelentkezési határidő: 2024-05-15


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )