Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
Kazár Klára
A márkaközösségek és lojalitás vizsgálata egy adott termék/szolgáltatás esetén

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
közgazdaságtudományok
Közgazdaságtani Doktori Iskola

témavezető: Kazár Klára
helyszín (magyar oldal): Témában megjelent publikációk: KAZÁR K. (2014): A PLS-útelemzés és alkalmazása egy márkaközösség pszichológiai érzetének vizsgálatára. Statisztikai Szemle, 92, 1, 33-52. o. KAZÁR K. (2014): PLS Path Analysis and its Application for the Examination of
helyszín rövidítés: SZTE


A kutatási téma leírása:

„Az utóbbi évtizedekben a vállalati siker kulcsaként a márkalojalitás jelent meg. Felmerülhet kérdésként, hogy elegendő-e a lojalitásra koncentrálni? A kérdésekre válaszként egyre több kutatásban a márkaközösségek fogalma jelenik meg. A márkaközösségek a márka iránt rajongó fogyasztók (vagy potenciális fogyasztók) csoportjaként ragadhatók meg, amely viszonylag új kutatási területként kezelhető, felkeltve és fenntartva a tudományos szféra érdeklődését is. A téma keretében vizsgáltható kvalitatív és kvantitatív módszerekkel a márkaközösségek megjelenése és lojalitással való kapcsolata.”

felvehető hallgatók száma: 2

Jelentkezési határidő: 2024-05-15


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )