témavezető: Kazár Klára
helyszín (magyar oldal): Témában megjelent publikációk: KAZÁR K. (2014): A PLS-útelemzés és alkalmazása egy márkaközösség pszichológiai érzetének vizsgálatára. Statisztikai Szemle, 92, 1, 33-52. o. KAZÁR K. (2014): PLS Path Analysis and its Application for the Examination of helyszín rövidítés: SZTE
A kutatási téma leírása:
„Az utóbbi évtizedekben a vállalati siker kulcsaként a márkalojalitás jelent meg. Felmerülhet kérdésként, hogy elegendő-e a lojalitásra koncentrálni? A kérdésekre válaszként egyre több kutatásban a márkaközösségek fogalma jelenik meg. A márkaközösségek a márka iránt rajongó fogyasztók (vagy potenciális fogyasztók) csoportjaként ragadhatók meg, amely viszonylag új kutatási területként kezelhető, felkeltve és fenntartva a tudományos szféra érdeklődését is. A téma keretében vizsgáltható kvalitatív és kvantitatív módszerekkel a márkaközösségek megjelenése és lojalitással való kapcsolata.”
felvehető hallgatók száma: 2
Jelentkezési határidő: 2024-05-15
2024. IV. 17. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).