A tanulás fogalma komplex és több tudományterületen értelmezhető meghatározás. Az eltérő tudományterületi értelmezések azonban összekapcsolhatók a tanulási képességeken keresztül is. A tanulás neveléstudományi megfeleltetése a végbemenő interakciók indukálta attitűdváltozásokon keresztül is meghatározható. Multidiszciplináris megközelítéssel, de kifejezetten a neveléstudomány területén alkalmazott kvalitatív és kvantitatív kutatásmódszertani stratégia és apparátus felhasználásával, pedagógiai fókuszú következtetések megfogalmazására ad lehetőséget ez a téma. A tanulással, attitűddel kapcsolatos hazai és nemzetközi diskurzus szintézise számos további perspektívát kínál a kutatásban, melynek eredményei hatása lehetnek a hazai pedagógiai gyakorlatra is.
felvehető hallgatók száma: 3
Jelentkezési határidő: 2024-05-25
2024. IV. 17. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).