Az egyéni és a társas jóllét megteremtése a nevelés és oktatás rendszer- illetve intézményszintű csatornáin keresztül az OECD Learning Compass 2030 kiemelt céljai között található. E céltételezéshez rendelhetően a neveltek/tanulók társadalmi státuszából, etnikai/nemzetiségi/kisebbségi helyzetéből, eltérő kognitív profiljából adódó, egy-egy adott rendszeren belül tevékenykedő nevelők/oktatók által biztosított/alkalmazott, tanulói diverzitást szem előtt tartó nevelési és oktatási modellek és kísérletek vizsgálhatóak (szak)módszertani, nevelésszociológiai, pedagógiai pszichológiai és szociálpszichológiai fókuszokkal egyaránt. Kutatásmódszertani szempontból kvalitatív, illetve kevert paradigma kompatibilis eljárások lehetnek adekvátak, szinkrón és diakrón megközelítésű vizsgálatok esetében egyaránt.
felvehető hallgatók száma: 2
Jelentkezési határidő: 2024-05-25
2024. IV. 17. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).