A sajátos nevelési igényű gyermekek együttnevelése során az integráció sikeressége több tényező mentén is definiálható, amelynek lényeges eleme a gyermeket fogadó attitűd akár a társak, akár a pedagógusok részéről. A különböző típusú fogyatékosságok esetén eltérő specifikumokkal kell számolni a beilleszthetőséggel kapcsolatban, amelynek elemei folyamatos kutatást igényelnek az oktatás dinamikájában. A pedagógusok sajátos nevelési igényű tanulókkal kapcsolatos ismereteinek, illetve attitűdjének megismerése kiemelt jelentőségű abból a szempontból, hogy a sajátos nevelési igényű gyermekek/tanulók beillesztése az óvodai/iskolai közösségekben sikeresen tudjon megvalósulni.
felvehető hallgatók száma: 1
Jelentkezési határidő: 2024-05-25
2024. IV. 17. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).