Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
A marketing és a márkázás interkulturális összefüggései

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Eötvös Loránd Tudományegyetem
nyelvtudományok
Nyelvtudományi Doktori Iskola

témavezető: Kovács László
helyszín (magyar oldal): ELTE BTK
helyszín rövidítés: ELTE


A kutatási téma leírása:

A márkázásnak és a marketingtevékenységnek figyelembe kell vennie adott kultúra jellemzőit: a márkaépítés és a marketingkommunikáció elemeit úgy kell kialakítani, hogy az a fogyasztók számára elfogadható, ugyanakkor hatékony legyen. A kutatás célja a márka- és marketingkommunikáció kultúra-specifikus és kultúra-független elemeinek azonosítása és elemzése. Konkrét témák lehetnek többek között márkanevekkel, márkaasszociációkkal és szlogenekkel kapcsolatos kérdések, a csomagoláson található verbális és vizuális elemek vizsgálata, valamint a verbális és vizuális elemek elemzése online és offline hirdetésekben, különböző piacokon.

előírt nyelvtudás: angol
felvehető hallgatók száma: 1

Jelentkezési határidő: 2024-05-06


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )