témavezető: Kovács László
helyszín (magyar oldal): ELTE BTK helyszín rövidítés: ELTE
A kutatási téma leírása:
A márkázásnak és a marketingtevékenységnek figyelembe kell vennie adott kultúra jellemzőit: a márkaépítés és a marketingkommunikáció elemeit úgy kell kialakítani, hogy az a fogyasztók számára elfogadható, ugyanakkor hatékony legyen. A kutatás célja a márka- és marketingkommunikáció kultúra-specifikus és kultúra-független elemeinek azonosítása és elemzése. Konkrét témák lehetnek többek között márkanevekkel, márkaasszociációkkal és szlogenekkel kapcsolatos kérdések, a csomagoláson található verbális és vizuális elemek vizsgálata, valamint a verbális és vizuális elemek elemzése online és offline hirdetésekben, különböző piacokon.
előírt nyelvtudás: angol felvehető hallgatók száma: 1
Jelentkezési határidő: 2024-05-06
2024. IV. 17. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).