Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
Hajdú Noémi
Global challenges and strategic success factors in digital marketing: analysing areas and tools

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Miskolci Egyetem
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Hantos Elemér Gazdálkodás- és Regionális Tudományi Doktori Iskola

témavezető: Hajdú Noémi
helyszín (magyar oldal): UNIVERSITY OF MISKOLC
helyszín rövidítés: ME


A kutatási téma leírása:

The aim of the research is to investigate the dynamics of digital marketing, with a particular focus on areas such as e-commerce, consumer behaviour, online marketing controlling and the role of artificial intelligence.

1. E-commerce:
What trends are influencing e-commerce strategies and how are companies adapting to the challenges of online sales?

2. Consumer behaviour:
What influence do digital channels have on consumer purchasing decisions in different countries? How do online experiences and content consumption influence consumer preferences?

3. Online marketing controlling:
What methods and tools help companies to measure and control the effectiveness of online marketing?

4. The role of artificial intelligence (AI):
How do companies integrate artificial intelligence into their digital marketing strategies? How does AI contribute to the effectiveness of personalised experiences and targeted marketing?

Expected results:
Our goal is to understand the relationships between the domains and the effectiveness of the tools used.


Jelentkezési határidő: 2024-05-31


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )