Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
Hetesi Erzsébet
Az elégedettség, a lojalitás és a szervezeti jövedelmezőség vizsgálata a B2B és a fogyasztói piacokon

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
közgazdaságtudományok
Közgazdaságtani Doktori Iskola

témavezető: Hetesi Erzsébet
helyszín (magyar oldal): Szegedi Tudományegyetem Doktori Intézet
helyszín rövidítés: SZTE


A kutatási téma leírása:

A kutatás keretében az elégedettség és a lojalitás definiálási problémáit, azok mérési lehetőségeit és jövedelmezőségre gyakorolt hatásaikat kutatjuk. A kutatások feltárják az elégedettségre és a lojalitásra ható tényezők különbségeit a B2B és a fogyasztói piacokon: olyan kategóriák mélyebb elemzésével foglalkoznak, mint a kapcsolatiság, a bizalom, az elkötelezettség, az értékekkel való azonosulás, a márkahűség. A kutatások ismert mérési modellek tesztelésével igyekeznek rávilágítani a modellek általánosíthatóságának korlátaira.
A TÉMÁBAN MEGJELENT PUBLIKÁCIÓK:

Hetesi E. (2011): Értelmezhető-e a lojalitás a B2B piacokon? Vezetéstudomány, XLII.évf., 1.szám, 31-40.o.
Hetesi, E. (2014): The Effects of Recession on B2B Loyalty. JOURNAL OF MARKETING DEVELOPMENT AND COMPETITIVENESS 8 : 2 pp. 26-38. , 13 p.
Hetesi E. – Vilmányi M. (2012): A dinamikus kapcsolati képességek és a lojalitás szerepe a szervezetközi kapcsolatokban. Competitio, XI. évf., 2. szám, 76-93.o.

Hetesi, E. ; Révész, B.: (2012) Az információs technológia átrajzolja-e a személyes kapcsolatok szerepét a szervezetek közötti együttműködésben? INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT : 2 pp. 41-67. , 27 p.

felvehető hallgatók száma: 1

Jelentkezési határidő: 2023-05-15


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )