Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
A digitális marketing hatása a vállalatok közötti kapcsolatokra

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Budapesti Corvinus Egyetem
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Gazdálkodástani Doktori Iskola

témavezető: Bauer András
társ-témavezető: Mitev Ariel
helyszín (magyar oldal): Budapesti Corvinus Egyetem
helyszín rövidítés: BCE


A kutatási téma leírása:

A digitalizáció több lehetséges hatást is kifejthet a vállalatközi kapcsolatokra. Az egyik a vevők keresési magatartásának hatékonyabbá válásával magyarázható, ami növeli a vevők (beszerzők) tárgyalási pozícióját, és csökkenti az eladók tárgyalási erejét. Ez hatással lehet az eladók és vevők kapcsolattartására is, ami a személyes kapcsolatból részben távkapcsolattá válhat. A másik hatás az eladók és vevők közösségi médián keresztüli kapcsolódásának erősödése, ami akár pozitív, akár negatív irányban befolyásolhatja a kapcsolatot.
Az alábbi témák részletesebb kutatására kerülhet sor:
- Digitális média használata az értékesítésben
- Szervezetközi kapcsolatfejlesztés eszközei és stratégiái
- Közösségi média és a személyes kapcsolattartás közti átváltások és gyakorlatok
- Digitális médiával támogatott vevői adatbázisépítés és értékesítési lehetőségek

A kutatás során lehetséges a hallgató részbeni finanszírozása EFOP pályázat keretében.

A jelentkezés feltétele: angol nyelvtudás, a szervezetközi piac iránti érdeklődés.


Elérhetőségi lehetőség:
andras.bauer@uni-corvinus.hu; ariel.mitev@uni-corvinus.hu
Tel.: 482-5106, 482-5523

előírt nyelvtudás: angol
felvehető hallgatók száma: 1

Jelentkezési határidő: 2022-06-30

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )