Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
Józsa László
The cultural effects in marketing, especially in Asia and the Muslim world

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Széchenyi István Egyetem
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola

témavezető: Józsa László
helyszín (magyar oldal): Széchenyi István Egyetem
helyszín rövidítés: SZE


A kutatási téma leírása:

Marketing is a practice and science which is very sensitive
in the direction of different cultures. Because of the international
developments, globalization, and the strong migration it is very actual
to analyze the cultural effects, which can influence the marketing
activities. The aim of the research is to analyze the positive and
negative effects which can influence the entrepreneurial marketing
thinking and practices.

felvehető hallgatók száma: 1

Jelentkezési határidő: 2021-12-31


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )