Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
Digitális megoldások alkalmazása a marketingben

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Soproni Egyetem
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Széchenyi István Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola

témavezető: Lukács Rita
helyszín (magyar oldal): Sopron
helyszín rövidítés: SOE


A kutatási téma leírása:

Az emberiség több, mint fele elérhető már a közösségi médián keresztül, folyamatosan újabb és újabb felületek jelennek meg, amelyek mind a Facebook babérjaira törnek. Egyre több a képernyőkön keresztül interakció – legyen szó kapcsolattartásról, vásárlásról vagy szórakozásról. Átalakultak és folyamatosan alakulnak a vásárlói szokások, ügyfélkommunikációs folyamatok. Dinamikus növekedésnek indult a felhasználók által létrehozott tartalmak mennyisége, amelyeket egyre több cég igyekszik becsatornázni a marketingtevékenységébe.
A kutatási téma keretein belül vizsgálható többek között:
- A vásárlási döntési folyamat egyes szakaszaiban milyen szerepe lehet a digitális megoldásoknak?
- Milyen alternatív digitális marketingeszközökkel lehet áttörni a fogyasztókat körülvevő zajt?
- Hogyan lehet tartalomgyártásra motiválni a felhasználókat és ezeket hatékonyan felhasználni a marketingben?
- Megoldást jelenthet-e a hirdetésblokkolók növekvő arányú alkalmazására a tartalommarketing?
- Az influenszerek valóban hatékony megoldást jelentenek a Z- és Alfa-generációk elérésére?

felvehető hallgatók száma: 1

Jelentkezési határidő: 2021-05-31


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )