Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
Koós Pál
GAMIFICATION - HOMO LUDENS A „játékosság” lehetőségei a designban STEAM/IDEA

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Moholy-Nagy Művészeti Egyetem
iparművészet
Moholy-Nagy Művészeti Egyetem Doktori Iskola

témavezető: Koós Pál
helyszín (magyar oldal): Moholy-Nagy Művészeti Egyetem, 1121 Budapest, Zugligeti út 9-25.
helyszín rövidítés: MOME


A kutatási téma leírása:

Az üzleti élet különböző területein (stratégia, marketing, kommunikáció) az elmúlt években egyre népszerűbbé vált a Gamification elve. Jól látható, hogy a játékok működési elvét, mechanizmusát az élet más területeire átültetve egészen új eredmények, hatások érhetőek el. Milyen lehetőségek rejlenek a Gamification elvének felhasználásában a design széles spektrumában? Hogyan lehet új eredményeket elérni és felmutatni, melyek szorosan kapcsolódhatnak más tudományterületek e témában elért felismeréseihez?
Mestermunkával kapcsolatos előzetes elképzelés:
Konkrét használati tárgy, termék, termékcsoport, szolgáltatás vagy rendszer terve

felvehető hallgatók száma: 2

Jelentkezési határidő: 2021-06-01


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )