Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
Kovács András
Online és offline terek és helyek a marketingben és kereskedelemben

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Budapesti Gazdasági Egyetem
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Vállalkozás-és Gazdálkodástudományi Doktori Iskola

témavezető: Kovács András
helyszín (magyar oldal): Budapesti Gazdasági Egyetem
helyszín rövidítés: BGE


A kutatási téma leírása:

A téma kutatása során a marketing és értékesítés térbelisége kerül a fókuszba (Place-vonatkozású problémák a 4P-modellben). Napjainkban a „tradicionális” földrajzi térben történő marketing és értékesítés mellett jelentős szerepe van az online marketingnek és értékesítésnek, ill. a két tér integrációjának. A cross-, multi- majd omnichannel marketing koncepciók sikeres megvalósítása a hosszú távú üzleti sikeresség elengedhetetlen feltétele.
Kutatási kérdések:
• Hogyan jellemezhető a vásárlói magatartás az online-offline térben?
• Hogyan módosult a „klasszikus” vonzáskörzet fogalma az online üzleti terek megjelenésével? Ennek mi a hatása a vállalati stratégiára pl. bevásárlóközpontok, hipermarketek esetében?
• Hogyan írható le és jellemezhető a vállalatok online és offline piacainak makro és mikrokörnyezete?
• Milyen tényezőkkel jellemezhető a sikeres omnichannel stratégia nagy és kisvállalatok esetében?

előírt nyelvtudás: angol

Jelentkezési határidő: 2021-08-31

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )