Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
Szabó Zoltán
Marketing stratégiák – online és offline - a hazai és nemzetközi vállalatok szolgálatában a XXI. században

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Budapesti Gazdasági Egyetem
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Vállalkozás-és Gazdálkodástudományi Doktori Iskola

témavezető: Szabó Zoltán
helyszín (magyar oldal): Budapesti Gazdasági Egyetem
helyszín rövidítés: BGE


A kutatási téma leírása:

A vállalkozások számára a hazai és nemzetközi versenyben való sikeres helytállásnak elengedhetetlen eszköze a marketing és a marketing eszközrendszer – online és offline – megfelelő és ágazat-specifikus alkalmazása. Jellemző a nemzetközi kereskedelemre, hogy a fogyasztók és a termelők fizikailag egyre jelentősebb mértékben távolodnak el egymástól. Ez a trend újabb kihívások elé állítja a vállalkozásokat, növelve az igényt a marketing- és piackutatások fokozott alkalmazására.
A téma lehetőséget ad a marketing stratégiák, a fogyasztói és vásárlási magatartás vizsgálatára a termékmarketing és a szolgáltatásmarketing területén, a gazdaság számos szegmensében, különös tekintettel a B2C, B2B szektorra. A kutatóknak számos kvalitatív és kvantitatív módszer áll rendelkezésre, melyek helyes megválasztásával a szektort és a vállalkozásokat hosszú távon érintő marketing stratégiai kitörési pontokat lehet feltárni.

előírt nyelvtudás: angol

Jelentkezési határidő: 2021-08-31

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )