Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
Sobrino Paula Pérez
The effect of iconicity in sensory marketing

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Eötvös Loránd Tudományegyetem
nyelvtudományok
Nyelvtudományi Doktori Iskola

témavezető: Sobrino Paula Pérez
belső konzulens: Brdar-Szabó Rita
helyszín (magyar oldal): ELTE BTK
helyszín rövidítés: ELTE


A kutatási téma leírása:

This research line seeks to investigate, from an empirical angle, the effectiveness of including iconicity patterns (resemblance between the form of a linguistic signal and its meaning) in advertising to engage better with the senses and forge emotional connections with audiences from different linguistic and cultural backgrounds.

előírt nyelvtudás: angol
felvehető hallgatók száma: 1

Jelentkezési határidő: 2021-05-10


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )