A 21. századi oktatás számos új, rugalmas tanulási utat és a hallgatóközpontú szemléletet előtérbe helyező, újfajta tanulási környezetek megteremtését hordozza magában, melyek különböző módon támogatják a hatékony tanulást, segítik a 21. századi készségek elsajátítását. A sokféle tanulási környezet alkalmazása számos biztonsági, adatvédelmi és egészségvédelmi kockázattal is együtt jár.
A kutatás célja egyrészt a különböző oktatási környezetek (hagyományos, online és hibrid), valamint a tudásbázis megosztás módszertani lehetőségeinek áttekintése a STEM tárgyak oktatásában. A 21. századi munkavállalók igényeinek kielégítése, módszertani támogatása a soft skill-eket, kompetenciákat tekintve, mint kommunikációs készség, kritikus gondolkodás és problémamegoldó készség, együttműködésre, csoportmunkára való készség, vezetői készségeket érintve, különösen a STEM szektorokban. A különböző oktatási környezetek egészségvédelmi vizsgálata, feltárva a stresszforrásokat, a stresszkezelő módszereket, a tanulási környezet optimális kialakításának ergonómiai feltételeit, a megfelelő jogosultságokat, adatvédelmi kérdéseket, biztonságos alkalmazások használatának kérdéskörét, a résztvevők biztonságtudatosságát.
előírt nyelvtudás: angol AF ajánlott nyelvtudás (magyar oldal): angol KF felvehető hallgatók száma: 1