Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
Információs technológia alkalmazás a marketingben

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
közgazdaságtudományok
Közgazdaságtani Doktori Iskola

témavezető: Révész Balázs
helyszín (magyar oldal): Szegedi Tudományegyetem Doktori Intézet
helyszín rövidítés: SZTE


A kutatási téma leírása:

Az információs technológia üzleti célú alkalmazása rohamos fejlődésen ment keresztül az elmúlt néhány évtizedben és ma már alig maradt olyan üzleti tevékenység, amelybe ne férkőzött volna be. Az információs technológia mind a döntés előkészítési és stratégiaalkotási folyamatban, mind pedig az értékesítés és kommunikáció folyamatában elsődleges szerepet játszik napjainkban, amely alapvetően változtatta meg a szervezet és piaca, vagy másképp megfogalmazva a szervezetek közötti és a szervezetek és az egyének közötti viszony alakulását. A témakör sokrétűségének köszönhetően olyan területek kerülhetnek itt górcső alá a kutatás során, mint például az ügyfélkapcsolat menedzsment, elektronikus kereskedelem, vagy éppen a vállalatok kommunikációs aktivitásainak változásai.
Témához kapcsolódó saját publikációk:
Hetesi, E. - Révész, B (2017): The role of personal relationship and information technology in business markets In: Peter, Batt (szerk.) Proceedings of IMP 2017 Business to Business Marketing Conference Kuala Lumpur, Malajzia : IMP Group, (2017) pp. 1-8. , 8 p.
Hetesi, E. - Révész, B (2017): Mi lesz a személyes kapcsolatok sorsa az információs technológia világában az üzleti piacokon? pp. 245-266. In: Vilmányi, Márton; Kazár, Klára (szerk.) Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban Szeged, Magyarország : SZTE Gazdaságtudományi Kar, (2017) p. 562
Berki, V. - Hetesi, E. - Révész, B. (2014): Az üzleti kapcsolatok csatornái: mire való az információs technológia? In: Hetesi, Erzsébet; Révész, B (szerk.) "Marketing megújulás" : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája Szeged, Magyarország * : SZTE GTK, (2014) pp. 153-166. , 14 p.
Hetesi, E. - Révész, B. (2012): Az információs technológia átrajzolja-e a személyes kapcsolatok szerepét a szervezetek közötti együttműködésben? INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT : 2 pp. 41-67. , 27 p. (2012)
Révész, B. (2009): Ügyfélkapcsolat-menedzsment – CRM In: Veres, Zoltán - A szolgáltatásmarketing alapkönyve, Budapest, Magyarország : Akadémiai Kiadó, (2009) pp. 232-239. , 8 p.
Révész, B. (2004): A CRM, illetve az e-CRM rendszerek alkalmazásának hatása a vállalat ügyféloldali megítélésére, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 38-39 : 2004/6, 2005/1 pp. 42-47. , 6 p. (2005)
Szakirodalom:
Kumar, V. - Reinartz, W. (2018): Customer Relationship Management, Concept, Strategy, and Tools, Springer, Heideberg ISBN 978-3-662-55381-7
Gummesson, E. (2019): Total Relationship Marketing Renewed, 4th ed. Routledge
Szabó, K. – Hámori, B. (2006): Információgazdaság, Akadémiai Kiadó Bp.
Fehér, K. (2016): Digitalizáció és új média - Trendek, stratégiák, illusztrációk, Akadémiai Kiadó, Bp.

felvehető hallgatók száma: 1

Jelentkezési határidő: 2020-12-31


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )