Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
Kiss Marietta
A közösségi média marketing befolyása az Y generáció márkahűségére a divatiparban

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Debreceni Egyetem
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Ihrig Károly Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola

témavezető: Kiss Marietta
helyszín (magyar oldal): Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
helyszín rövidítés: DEGTK


A kutatási téma leírása:

A különböző közösségi médiumok népszerűségének növekedésével párhuzamosan a vállalatok is felismerték a bennük rejlő potenciált. Ma már egyetlen vállalat sem engedheti meg magának, hogy ne legyen jelen több közösségi platformon is és a korábbi egyoldalú kommunikáció helyett – a megváltozott fogyasztói elvárásoknak megfelelően – ne folytasson kétirányú kommunikációt a vásárlóival. De hogyan változott meg a fogyasztói magatartás a közösségi médiumok használatával és ez milyen hatással van a márkahűségre? Továbbá milyen következményei vannak e változásoknak a vállalatok marketingtevékenységére? A kutatás e kérdésekre keresi a választ a divatipar területén, a fogyasztói társadalom legfőbb alakítója és húzórétege, azaz az Y generáció tagjainak körében.

előírt nyelvtudás: magyar
ajánlott nyelvtudás (magyar oldal): angol
felvehető hallgatók száma: 1

Jelentkezési határidő: 2020-08-31


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )