témavezető: Kiss Marietta
helyszín (magyar oldal): Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar helyszín rövidítés: DEGTK
A kutatási téma leírása:
A különböző közösségi médiumok népszerűségének növekedésével párhuzamosan a vállalatok is felismerték a bennük rejlő potenciált. Ma már egyetlen vállalat sem engedheti meg magának, hogy ne legyen jelen több közösségi platformon is és a korábbi egyoldalú kommunikáció helyett – a megváltozott fogyasztói elvárásoknak megfelelően – ne folytasson kétirányú kommunikációt a vásárlóival. De hogyan változott meg a fogyasztói magatartás a közösségi médiumok használatával és ez milyen hatással van a márkahűségre? Továbbá milyen következményei vannak e változásoknak a vállalatok marketingtevékenységére? A kutatás e kérdésekre keresi a választ a divatipar területén, a fogyasztói társadalom legfőbb alakítója és húzórétege, azaz az Y generáció tagjainak körében.
előírt nyelvtudás: magyar ajánlott nyelvtudás (magyar oldal): angol felvehető hallgatók száma: 1
Jelentkezési határidő: 2020-08-31
2024. IV. 17. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).