Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
Fogyasztói döntések az élelmiszer orientált kiskereskedelemben

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Debreceni Egyetem
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Ihrig Károly Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola

témavezető: Földi Kata
helyszín (magyar oldal): Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
helyszín rövidítés: DEGTK


A kutatási téma leírása:

Napjainkban egyre inkább aktuálissá válik az FMCG piac konkrét árucsoport vásárlási szokás kutatások középpontba állítása,
mivel a napi társadalmi gyakorlatokban – végső soron az életminőség alakításában – betöltött kulcsszerepe vitathatatlan,
valamint a válság és a kereskedelempolitikai váltások miatt ma is tartó – alapvető strukturális átrendeződés társadalmi hatásai
és azok feltáratlansága okán.
A kiskereskedelmi vállalkozások átalakulásával egyidőben a fogyasztók attitűdjében és viselkedésében jelentős változások
következtek be. A változó fogyasztói és vásárlói magatartás hatással van az élelmiszerüzletek kínálatára, a vásárlási- és
üzletválasztási szokásokra. A fogyasztás, a vásárlás, illetve annak körülményei meghatározó hatással vannak az emberek
társadalmi közérzetére.

előírt nyelvtudás: magyar
ajánlott nyelvtudás (magyar oldal): angol
felvehető hallgatók száma: 1

Jelentkezési határidő: 2020-08-31

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )