témavezető: Törőcsik Mária
helyszín (magyar oldal): PTE KTK Rákóczi u. 80 helyszín rövidítés: KTK
A kutatási téma leírása:
Az intézmények, cégek marketingdöntéseinek elsősorban stratégiai
irányultságú problémáinak feltárása tartozik a témakörhöz. A modern
marketingeszközök alkalmazhatósága, a hatások mérése, a döntéseket
befolyásoló tényezők vizsgálata során a Jelöltek egy-egy piac problémáit
tárhatják fel, adhatnak megoldási javaslatokat. Fontos kutatási cél lehet a
témakörön belül a korszerű matematikai-statisztikai módszerekkel való
operálás, ezek segítségével történő elemzés, kutatási hipotézisek
alátámasztása. A megjelenő konkrét kutatási feladatoknál egyértelmű
törekvésünk a szinergikus problémakezeléssel, vagyis több tudományterület
eredményeinek feldolgozásával, interdiszciplináris közelítéssel való
munkálkodás.