témavezető: Gocsál Ákos
helyszín (magyar oldal): "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola helyszín rövidítés: OTNDI
A kutatási téma leírása:
A doktorandusz feladata annak kutatása, hogy az oktatás hétköznapi praxisában milyen szerep jut az IKT-eszközök használatának (esetleg összevetve azzal, hogy egyébként milyen lehetőségek lennének). Milyen területeken, milyen céllal, milyen eszközöket, szoftvereket használnak a pedagógusok? Ismerik-e az eszközöket, azok lehetőségeit? Mi segíti, mi akadályozza az IKT használatát? Aki használja, milyen tapasztalatokat szerzett? Létezik-e generációs szakadék a pedagógusok között az IKT-használatban? az IKT-használat szempontjából -- különféle háttérváltozók alapján -- meghatározható-e a tipikus, IKT-t használó, illetve az azt tipikusan kerülő vagy akár elutasító pedagógus?