Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
Implementation of Digital Marketing as an Integrated Marketing Communication Strategy among Small Medium Enterprise (SME) in SMESCO Indonesia

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Debreceni Egyetem
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Ihrig Károly Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola

témavezető: Gál Tímea
helyszín (magyar oldal): University of Debrecen Faculty of Economics and Business
helyszín rövidítés: UD


A kutatási téma leírása:

This research aims to understand and describe the marketing communication strategy through digital marketing carried out by SME in SMESCO Indonesia in marketing their products, and to understand and describe the constraints and benefits of implementing digital marketing by SME in SMESCO Indonesia.

előírt nyelvtudás: English
ajánlott nyelvtudás (magyar oldal): English
felvehető hallgatók száma: 1

Jelentkezési határidő: 2019-03-15


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )