Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
Horváth Dóra
Hol van az átjárás? A mai marketingkommunikációs gyakorlat hagyományos és új eszközeinek kapcsolódási pontjai. - A marketingkommunikáció elméleti és gyakorlati kérdése

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Budapesti Corvinus Egyetem
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Gazdaságinformatika Doktori Iskola

témavezető: Horváth Dóra
helyszín (magyar oldal): 1093 Budapest, Fővám tér 8.
helyszín rövidítés: BCE


A kutatási téma leírása:

Ma, amikor a marketing és marketingkommunikációs alkalmazások válságáról beszélünk, nem valódi válság, hanem egy alkalmazkodási folyamat tanúi vagyunk. A piaci szereplők annak érdekében, hogy hatékonyan hallassák hangjukat újabb és újabb eszközöket, csatornákat, technikákat használnak. A marketingkommunikáció integrált megközelítése során már nem az a kérdés, hogy egységes legyen a kommunikációs mix, ki a felelős döntéshozó, hanem sokkal inkább az, hogy milyen átjárás valósítható meg klasszikus, hagyományos eszközök és új generációs eszközök között. A Ph. D. kutatások során a marketingkommunikáció elméletének klasszikus és legújabb eredményeinek feldolgozása során arra keressük a választ, hogy mit jelent az egyes eszközök közötti átjárás tartalmi és technikai értelemben, az egyes eszközök közötti szinergiák mikor és hogyan használhatók ki, mik az üzenethordozók befogadásának tényezői, támogatói és hátráltatói. A kutatások során törekszünk hagyományos és nem hagyományos kutatás módszertani megközelítés alkalmazására.

előírt nyelvtudás: magyar
ajánlott nyelvtudás (magyar oldal): angol
felvehető hallgatók száma: 1

Jelentkezési határidő: 2019-03-30


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )