témavezető: Szabó Zoltán
helyszín (magyar oldal): Budapesti Gazdasági Egyetem helyszín rövidítés: BGE
A kutatási téma leírása:
A vállalkozások számára a hazai és nemzetközi versenyben való sikeres helytállásnak elengedhetetlen eszköze a marketing és a marketing eszközrendszer – online és offline – megfelelő és ágazat-specifikus alkalmazása. Jellemző a nemzetközi kereskedelemre, hogy a fogyasztók és a termelők fizikailag egyre jelentősebb mértékben távolodnak el egymástól. Ez a trend újabb kihívások elé állítja a vállalkozásokat, növelve az igényt a marketing- és piackutatások fokozott alkalmazására.
A téma lehetőséget ad a marketing stratégiák, a fogyasztói és vásárlási magatartás vizsgálatára a termékmarketing és a szolgáltatásmarketing területén, a gazdaság számos szegmensében, különös tekintettel a B2C, B2B szektorra. A kutatóknak számos kvalitatív és kvantitatív módszer áll rendelkezésre, melyek helyes megválasztásával a szektort és a vállalkozásokat hosszú távon érintő marketing stratégiai kitörési pontokat lehet feltárni.
előírt nyelvtudás: angol
Jelentkezési határidő: 2019-05-31
2024. IV. 17. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).