témavezető: Prónay Szabolcs
helyszín (magyar oldal): Szegedi Tudományegyetem Doktori Intézet helyszín rövidítés: SZTE
A kutatási téma leírása:
A kutatás fókuszában annak vizsgálata áll, hogy miként befolyásolja a márka szimbolikus tartalma a fogyasztók márkaválasztását, illetve az egyes márkákhoz való ragaszkodását. A vizsgálat során feltárásra kerülnek a fogyasztó önkifejezésének és márkaválasztásának összefüggései, a márkaragaszkodás, a márkaközösségi tagság, és a szeretetmárkák (lovemarks) mögött meghúzódó sajátosságok és fogyasztói motivációk. A vizsgálat során fontos kitérni a szimbolikus márkaválasztás egyes gyakorlati megjelenési formáira (pl. Apple, Starbucks, Harley Davidson, etc.), csakúgy, mint a hazai fogyasztók jellemzőire e téren.
felvehető hallgatók száma: 1
Jelentkezési határidő: 2018-07-01
2024. IV. 17. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).