Hol van az átjárás? A mai marketingkommunikációs gyakorlat hagyományos és új eszközeinek kapcsolódási pontjai. - A marketingkommunikáció elméleti és gyakorlati kérdése
témavezető: Horváth Dóra
helyszín (magyar oldal): 1093 Budapest, Fővám tér 8. helyszín rövidítés: BCE
A kutatási téma leírása:
Ma, amikor a marketing és marketingkommunikációs alkalmazások válságáról beszélünk, nem valódi válság, hanem egy alkalmazkodási folyamat tanúi vagyunk. A piaci szereplők annak érdekében, hogy hatékonyan hallassák hangjukat újabb és újabb eszközöket, csatornákat, technikákat használnak. A marketingkommunikáció integrált megközelítése során már nem az a kérdés, hogy egységes legyen a kommunikációs mix, ki a felelős döntéshozó, hanem sokkal inkább az, hogy milyen átjárás valósítható meg klasszikus, hagyományos eszközök és új generációs eszközök között. A Ph. D. kutatások során a marketingkommunikáció elméletének klasszikus és legújabb eredményeinek feldolgozása során arra keressük a választ, hogy mit jelent az egyes eszközök közötti átjárás tartalmi és technikai értelemben, az egyes eszközök közötti szinergiák mikor és hogyan használhatók ki, mik az üzenethordozók befogadásának tényezői, támogatói és hátráltatói. A kutatások során törekszünk hagyományos és nem hagyományos kutatás módszertani megközelítés alkalmazására.
előírt nyelvtudás: magyar ajánlott nyelvtudás (magyar oldal): angol felvehető hallgatók száma: 1