Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
A szolgáltatásmarketing fogyasztói magatartás vonatkozásai

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Budapesti Corvinus Egyetem
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Gazdálkodástani Doktori Iskola

témavezető: Kolos Krisztina
helyszín (magyar oldal): Budapesti Corvinus Egyetem
helyszín rövidítés: BCE


A kutatási téma leírása:

A téma a szolgáltatásmarketing tudományterület azon kérdésköreivel foglalkozik, amelyek a fogyasztói magatartás megértését, elemzését tűzik ki célul. Ilyen kiemelt kérdésköröknek tekinthetők a következők:
a. A fogyasztó jellemzőinek hatása a szolgáltatás vásárlási folyamat egyes szakaszaiban: a kockázatvállalási hajlandóság, az innovativitás, érdekeltség, stb.
b. A szolgáltató és a vevő interakciójának ( service encounter) vizsgálata, a szerep, és forgatókönyv elméletek továbbfejlesztése és alkalmazása
c. Panaszkezelés (service recovery) magyarázó elméleteinek továbbfejlesztése, a justice theory szintetizálása
d. A közösségi média alkalmazásának lehetőségei a szolgáltató és vevő interakciójában
e. Az észlelet szolgáltatásminőség, a vevői elégedettség és a vevői együttalkotás (co-creation) kapcsolatának elemzése
f. A márkázás lehetőségei a szolgáltatásoknál: márkérték elemzése, márkakiterjesztések, márkarevitalizáció
g. Fenntartható fejlődés a szolgáltatási szektorban, a „zöld” szolgáltatás-attribútumok fogyasztói megítélése

felvehető hallgatók száma: 1

Jelentkezési határidő: 2017-12-31


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )