Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
Fogyasztói márkaérték

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Budapesti Corvinus Egyetem
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Gazdálkodástani Doktori Iskola

témavezető: Kolos Krisztina
helyszín (magyar oldal): Budapesti Corvinus Egyetem
helyszín rövidítés: BCE


A kutatási téma leírása:

A téma a szolgáltatásmarketing tudományterület azon kérdésköreivel foglalkozik, amelyek a fogyasztói magatartás megértését, elemzését tűzik ki célul. Ilyen kiemelt kérdésköröknek tekinthetők a következők:
a. A téma a következő kutatási kérdésekkel foglalkozik:
b. A fogyasztói márkaérték mérésnek módszertana
c. Márkaközösségek alakulása, motivációk, aktivitások elemzése
d. Kulturális márkázás szerepe
e. Márkakiterjesztések fogyasztó megítélése
f. Retro márkák és a nosztalgia szerepe, márkarevitalizáció
g. A márkázás speciális területei: személyes márka, luxusmárkák, desztináció-márkák

A jelentkezés feltétele: angol nyelvtudás

Elérhetőségi lehetőség:
krisztina.kolos@uni-corvinus.hu

felvehető hallgatók száma: 1

Jelentkezési határidő: 2017-12-31


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )