Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
Horváth Dóra
Hol van az átjárás? A marketing-kommunikációs gyakorlat hagyományos és új eszközeinek kapcsolódási pontjai

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Budapesti Corvinus Egyetem
média-és kommunikációs tudományok
Társadalmi Kommunikáció Doktori Iskola

témavezető: Horváth Dóra
helyszín (magyar oldal): BCE Társadalmi Kommunikáció Doktori Iskola
helyszín rövidítés: TKDI


A kutatási téma leírása:

Az infokommunikációs technológiák forradalma nemcsak a média színtéren vezetett radikűlis szerkezeti átalakulásokhoz, hanem az üzleti kommunikáció egy fontos szegmense, a marketingkommunikáció területén is komoly változásokat idézett elő az ezredfordulót követően. A változási folyamat kutatása során arra keressük a választ, hogy mit jelent a marketing-kommunikáció klasszikus és legújabb eszközei közötti átjárás tartalmi és technikai értelemben, az egyes eszközök közötti szinergiák milyen feltételek között és hogyan használhatók ki, mik az üzenethordozók fogyasztói/felhasználói befogadásának tényezői, támogatói és hátráltatói.

ajánlott nyelvtudás (magyar oldal): angol
felvehető hallgatók száma: 30

Jelentkezési határidő: 2018-01-31

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )