témavezető: Horváth Dóra
helyszín (magyar oldal): BCE Társadalmi Kommunikáció Doktori Iskola helyszín rövidítés: TKDI
A kutatási téma leírása:
Az infokommunikációs technológiák forradalma nemcsak a média színtéren vezetett radikűlis szerkezeti átalakulásokhoz, hanem az üzleti kommunikáció egy fontos szegmense, a marketingkommunikáció területén is komoly változásokat idézett elő az ezredfordulót követően. A változási folyamat kutatása során arra keressük a választ, hogy mit jelent a marketing-kommunikáció klasszikus és legújabb eszközei közötti átjárás tartalmi és technikai értelemben, az egyes eszközök közötti szinergiák milyen feltételek között és hogyan használhatók ki, mik az üzenethordozók fogyasztói/felhasználói befogadásának tényezői, támogatói és hátráltatói.
ajánlott nyelvtudás (magyar oldal): angol felvehető hallgatók száma: 30