témavezető: Lukács Rita
helyszín (magyar oldal): Sopron helyszín rövidítés: SOE
A kutatási téma leírása:
Az emberiség több, mint fele elérhető már a közösségi médián keresztül, folyamatosan újabb és újabb felületek jelennek meg, amelyek mind a Facebook babérjaira törnek. Egyre több a képernyőkön keresztül interakció – legyen szó kapcsolattartásról, vásárlásról vagy szórakozásról. Átalakultak és folyamatosan alakulnak a vásárlói szokások, ügyfélkommunikációs folyamatok. Dinamikus növekedésnek indult a felhasználók által létrehozott tartalmak mennyisége, amelyeket egyre több cég igyekszik becsatornázni a marketingtevékenységébe.
A kutatási téma keretein belül vizsgálható többek között:
- A vásárlási döntési folyamat egyes szakaszaiban milyen szerepe lehet a digitális megoldásoknak?
- Milyen alternatív digitális marketingeszközökkel lehet áttörni a fogyasztókat körülvevő zajt?
- Hogyan lehet tartalomgyártásra motiválni a felhasználókat és ezeket hatékonyan felhasználni a marketingben?
- Megoldást jelenthet-e a hirdetésblokkolók növekvő arányú alkalmazására a tartalommarketing?
- Az influenszerek valóban hatékony megoldást jelentenek a Z- és Alfa-generációk elérésére?