A doktori kutatás olyan kritikai szociolingvisztikai vizsgálatot vár, melynek középpontjában a nyelvi szocializáció, az egy- és többnyelvűség, a nyelvhasználati gyakorlatok, a tudásszerzés, a tanulás és az iskolai oktatás hagyományos fogalmait a digitalizáció, globalizáció kontextusában újraértelmezve konkrét elrendezések komplex vizsgálatával arra tesz kísérletet, hogy a részt vevő szereplői csoportok nézetei, ideológiái, informális társas interakciói és az iskola „nyelvi gyakorlata” közötti változó és ellentmondásos összefüggésrendszer elemzésével tudományos következtetéseket vonjon le és módszertani javaslatokat dolgozzon ki a multimodalitást, a nyelvi és szociokulturális változatosságot és az iskola megváltozott szerepét sikeresen kezelő, tudásteremtő közösségek számára
előírt nyelvtudás: angol ajánlott nyelvtudás (magyar oldal): magyarjelnyelv felvehető hallgatók száma: 1