Thesis supervisor: Marietta Kiss
Location of studies (in Hungarian): Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Abbreviation of location of studies: DEGTK
Description of the research topic:
A kutatás célja, hogy feltárja az üzenetek vizuális és szöveges tartalmi elemeinek hatásait a fogyasztókra az online marketing területén, különös tekintettel a végső vásárlási döntés meghozatalára, illetve a márkaépítésben és az integrált marketingkommunikációban betöltött szerepére. A kutatás várható kimenete a tényezők közötti komplex kapcsolatok feltárása és empirikus modellbe foglalása lesz, szekunder kutatás mellett kvalitatív és kvantitatív primer kutatási módszerek használatával.
Required language skills: magyar Recommended language skills (in Hungarian): angol Number of students who can be accepted: 1
Deadline for application: 2024-05-15
2024. IV. 17. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).