Login
 Forum
 
 
Thesis topic proposal
 
Marietta Kiss
Az online promóciós üzenetek tartalmi elemeinek hatása a fogyasztói magatartásra

THESIS TOPIC PROPOSAL

Institute: University of Debrecen
business and management
Károly Ihrig Doctoral School of Management and Business

Thesis supervisor: Marietta Kiss
Location of studies (in Hungarian): Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
Abbreviation of location of studies: DEGTK


Description of the research topic:

A kutatás célja, hogy feltárja az üzenetek vizuális és szöveges tartalmi elemeinek hatásait a fogyasztókra az online marketing területén, különös tekintettel a végső vásárlási döntés meghozatalára, illetve a márkaépítésben és az integrált marketingkommunikációban betöltött szerepére. A kutatás várható kimenete a tényezők közötti komplex kapcsolatok feltárása és empirikus modellbe foglalása lesz, szekunder kutatás mellett kvalitatív és kvantitatív primer kutatási módszerek használatával.

Required language skills: magyar
Recommended language skills (in Hungarian): angol
Number of students who can be accepted: 1

Deadline for application: 2024-05-15


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )