Thesis supervisor: András Fehér
Location of studies (in Hungarian): Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Abbreviation of location of studies: DEGTK
Description of the research topic:
A digitalizáció korában a mesterséges intelligencia jelentős hatást gyakorol a különféle marketing tevékenységekre, csakúgy, mint az élet számos más területére. Ez a fejlődés lehetővé teszi, hogy mélyebb betekintést nyerjünk a fogyasztói magatartásba, segítve ezzel a még inkább perszonalizált marketingstratégiák kidolgozását. Hatékony eszközként szolgál a márkaépítésben, hozzájárulva a fogyasztók hosszú távú elköteleződéséhez. A mesterséges intelligencia által a vállalatok jobban megérthetik a fogyasztói igényeket, ami elősegíti a márkák megerősödését és versenyképességük növelését a piacon. Azonban a mesterséges intelligencia fejlődése és alkalmazása során elengedhetetlen figyelembe venni az etikai szempontokat, mert a szabályozás ezen területen még hiányos.
Required language skills: magyar Recommended language skills (in Hungarian): angol Number of students who can be accepted: 1
Deadline for application: 2024-05-15
2024. IV. 17. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).