Login
 Forum
 
 
Thesis topic proposal
 
András Fehér
A mesterséges intelligencia szerepe a marketingtevékenységek optimalizálásában

THESIS TOPIC PROPOSAL

Institute: University of Debrecen
business and management
Károly Ihrig Doctoral School of Management and Business

Thesis supervisor: András Fehér
Location of studies (in Hungarian): Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
Abbreviation of location of studies: DEGTK


Description of the research topic:

A digitalizáció korában a mesterséges intelligencia jelentős hatást gyakorol a különféle marketing tevékenységekre, csakúgy, mint az élet számos más területére. Ez a fejlődés lehetővé teszi, hogy mélyebb betekintést nyerjünk a fogyasztói magatartásba, segítve ezzel a még inkább perszonalizált marketingstratégiák kidolgozását. Hatékony eszközként szolgál a márkaépítésben, hozzájárulva a fogyasztók hosszú távú elköteleződéséhez. A mesterséges intelligencia által a vállalatok jobban megérthetik a fogyasztói igényeket, ami elősegíti a márkák megerősödését és versenyképességük növelését a piacon. Azonban a mesterséges intelligencia fejlődése és alkalmazása során elengedhetetlen figyelembe venni az etikai szempontokat, mert a szabályozás ezen területen még hiányos.

Required language skills: magyar
Recommended language skills (in Hungarian): angol
Number of students who can be accepted: 1

Deadline for application: 2024-05-15


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )