Login
 Forum
 
 
Thesis topic proposal
 
István Lakatos
Járművek teljesítményének (effektív, hajtó tengelyen leadott, kerékteljesítmény) meghatározási módszereinek modellezése, elemzése és optimalizálása a ZalaZone tesztpálya

THESIS TOPIC PROPOSAL

Institute: Széchenyi István University, Győr
transportation and vehicle engineering
Multidisciplinary Doctoral School of Engineering Sciences

Thesis supervisor: István Lakatos
Location of studies (in Hungarian): Széchenyi István Egyetem
Abbreviation of location of studies: SZE


Description of the research topic:

A járművek teljesítményének mérése, és további jellemzőkhöz szükséges terhelése a járműipari kutatások fontos összetevője.
A motor kiszerelése nélkül görgős padokon, illetve ún. Axle hub padokkal tudunk teljesítményt mérni. Teljesítmény több mérési ponton is definiálható a járművekben: a főtengely végén, a kihajtó tengely végén és a hajtó kerekek kerületén. Ezek között hatásfokok teremtenek kapcsolatot. A mérések segítségével minden adatot nem mindig tudunk kapcsolatot teremteni. A modellezés és a mérések jól kiegészítik egymást, A ZalaZone pályán több mérőpad is rendelkezésre fog állni, ideális kutatókörnyezetet teremtve.


Deadline for application: 2021-09-30


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )