Login
 Forum
 
 
Thesis topic proposal
 
Marietta Kiss
A közösségi média marketing befolyása az Y generáció márkahűségére a divatiparban

THESIS TOPIC PROPOSAL

Institute: University of Debrecen
business and management
Károly Ihrig Doctoral School of Management and Business

Thesis supervisor: Marietta Kiss
Location of studies (in Hungarian): Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
Abbreviation of location of studies: DEGTK


Description of the research topic:

A különböző közösségi médiumok népszerűségének növekedésével párhuzamosan a vállalatok is felismerték a bennük rejlő potenciált. Ma már egyetlen vállalat sem engedheti meg magának, hogy ne legyen jelen több közösségi platformon is és a korábbi egyoldalú kommunikáció helyett – a megváltozott fogyasztói elvárásoknak megfelelően – ne folytasson kétirányú kommunikációt a vásárlóival. De hogyan változott meg a fogyasztói magatartás a közösségi médiumok használatával és ez milyen hatással van a márkahűségre? Továbbá milyen következményei vannak e változásoknak a vállalatok marketingtevékenységére? A kutatás e kérdésekre keresi a választ a divatipar területén, a fogyasztói társadalom legfőbb alakítója és húzórétege, azaz az Y generáció tagjainak körében.

Required language skills: magyar
Recommended language skills (in Hungarian): angol
Number of students who can be accepted: 1

Deadline for application: 2020-08-31

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )