Thesis supervisor: Marietta Kiss
Location of studies (in Hungarian): Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Abbreviation of location of studies: DEGTK
Description of the research topic:
A különböző közösségi médiumok népszerűségének növekedésével párhuzamosan a vállalatok is felismerték a bennük rejlő potenciált. Ma már egyetlen vállalat sem engedheti meg magának, hogy ne legyen jelen több közösségi platformon is és a korábbi egyoldalú kommunikáció helyett – a megváltozott fogyasztói elvárásoknak megfelelően – ne folytasson kétirányú kommunikációt a vásárlóival. De hogyan változott meg a fogyasztói magatartás a közösségi médiumok használatával és ez milyen hatással van a márkahűségre? Továbbá milyen következményei vannak e változásoknak a vállalatok marketingtevékenységére? A kutatás e kérdésekre keresi a választ a divatipar területén, a fogyasztói társadalom legfőbb alakítója és húzórétege, azaz az Y generáció tagjainak körében.
Required language skills: magyar Recommended language skills (in Hungarian): angol Number of students who can be accepted: 1