Login
 Forum
 
 
Thesis topic proposal
 
Fogyasztói márkaérték

THESIS TOPIC PROPOSAL

Institute: Corvinus University of Budapest
business and management
Doctoral School of Business and Management

Thesis supervisor: Krisztina Kolos
Location of studies (in Hungarian): Budapesti Corvinus Egyetem
Abbreviation of location of studies: BCE


Description of the research topic:

A téma a szolgáltatásmarketing tudományterület azon kérdésköreivel foglalkozik, amelyek a fogyasztói magatartás megértését, elemzését tűzik ki célul. Ilyen kiemelt kérdésköröknek tekinthetők a következők:
a. A téma a következő kutatási kérdésekkel foglalkozik:
b. A fogyasztói márkaérték mérésnek módszertana
c. Márkaközösségek alakulása, motivációk, aktivitások elemzése
d. Kulturális márkázás szerepe
e. Márkakiterjesztések fogyasztó megítélése
f. Retro márkák és a nosztalgia szerepe, márkarevitalizáció
g. A márkázás speciális területei: személyes márka, luxusmárkák, desztináció-márkák

A jelentkezés feltétele: angol nyelvtudás

Elérhetőségi lehetőség:
krisztina.kolos@uni-corvinus.hu

Number of students who can be accepted: 1

Deadline for application: 2019-01-31


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )