Login
 Forum
 
 
Thesis topic proposal
 
Zoltán Szabó
Marketing stratégiák – online és offline - a hazai és nemzetközi vállalatok szolgálatában a XXI. században

THESIS TOPIC PROPOSAL

Institute: Budapest Business University
business and management
Doctoral School of Entrepreneurship and Business

Thesis supervisor: Zoltán Szabó
Location of studies (in Hungarian): Budapesti Gazdasági Egyetem
Abbreviation of location of studies: BGE


Description of the research topic:

A vállalkozások számára a hazai és nemzetközi versenyben való sikeres helytállásnak elengedhetetlen eszköze a marketing és a marketing eszközrendszer – online és offline – megfelelő és ágazat-specifikus alkalmazása. Jellemző a nemzetközi kereskedelemre, hogy a fogyasztók és a termelők fizikailag egyre jelentősebb mértékben távolodnak el egymástól. Ez a trend újabb kihívások elé állítja a vállalkozásokat, növelve az igényt a marketing- és piackutatások fokozott alkalmazására.
A téma lehetőséget ad a marketing stratégiák, a fogyasztói és vásárlási magatartás vizsgálatára a termékmarketing és a szolgáltatásmarketing területén, a gazdaság számos szegmensében, különös tekintettel a B2C, B2B szektorra. A kutatóknak számos kvalitatív és kvantitatív módszer áll rendelkezésre, melyek helyes megválasztásával a szektort és a vállalkozásokat hosszú távon érintő marketing stratégiai kitörési pontokat lehet feltárni.

Required language skills: angol

Deadline for application: 2018-03-31


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )