Login
 Forum
 
 
Thesis topic proposal
 
A szolgáltatásmarketing fogyasztói magatartás vonatkozásai

THESIS TOPIC PROPOSAL

Institute: Corvinus University of Budapest
business and management
Doctoral School of Business and Management

Thesis supervisor: Krisztina Kolos
Location of studies (in Hungarian): Budapesti Corvinus Egyetem
Abbreviation of location of studies: BCE


Description of the research topic:

A téma a szolgáltatásmarketing tudományterület azon kérdésköreivel foglalkozik, amelyek a fogyasztói magatartás megértését, elemzését tűzik ki célul. Ilyen kiemelt kérdésköröknek tekinthetők a következők:
a. A fogyasztó jellemzőinek hatása a szolgáltatás vásárlási folyamat egyes szakaszaiban: a kockázatvállalási hajlandóság, az innovativitás, érdekeltség, stb.
b. A szolgáltató és a vevő interakciójának ( service encounter) vizsgálata, a szerep, és forgatókönyv elméletek továbbfejlesztése és alkalmazása
c. Panaszkezelés (service recovery) magyarázó elméleteinek továbbfejlesztése, a justice theory szintetizálása
d. A közösségi média alkalmazásának lehetőségei a szolgáltató és vevő interakciójában
e. Az észlelet szolgáltatásminőség, a vevői elégedettség és a vevői együttalkotás (co-creation) kapcsolatának elemzése
f. A márkázás lehetőségei a szolgáltatásoknál: márkérték elemzése, márkakiterjesztések, márkarevitalizáció
g. Fenntartható fejlődés a szolgáltatási szektorban, a „zöld” szolgáltatás-attribútumok fogyasztói megítélése

Number of students who can be accepted: 1

Deadline for application: 2017-12-31


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )