Thesis supervisor: Anikó Khademi-Vidra
Location of studies (in Hungarian): SZIE Enyedi György Regionális Tudományok Doktori Iskola Abbreviation of location of studies: SZIE
Description of the research topic:
A fogyasztói, vásárlói szokások vizsgálata igen színes, izgalmas és gyorsan változó kutatási témának bizonyul. Az utóbbi évek kereskedelmi attitűdjeit elsősorban a globális gazdasági válság határozta meg, mely számos a fogyasztói viselkedésben bekövetkező változást eredményezett és arra késztette a vásárlók többségét, hogy új referenciapontokat keressenek: gazdaságosabbá, tudatosabbá és igényesebbé tegyék vásárlói döntéseiket. Ugyanakkor az online kereskedelmi tér robbanásszerű fejlődésének köszönhetően szintén új típusú vásárlói szokások, magatartásminták alakultak ki, melyek gyökeresen átírják a korábbi vásárlói, fogyasztói paradigmák alaptéziseit. A kutatási téma ezen fogyasztói trendek leírására fókuszál és sokszínűségében próbálja leírni a fogyasztás igen komplex, inter és multidiszciplinális tevékenységének folyamatát.
Required language skills: magyar Recommended language skills (in Hungarian): englis Number of students who can be accepted: 1