Thesis supervisor: Gábor Rekettye
Location of studies (in Hungarian): University of Pécs, Faculty of Business and Economy Abbreviation of location of studies: KTK
Description of the research topic:
a. A termékek, termékcsaládok és a termékportfolió, illetve az ehhez kapcsolódó árak és árstratégiák meghatározása.
b. A termékek, termékcsaládok célpiacának meghatározása, pozicionálása, az idevonatkozó elméletek és módszerek.
c. Az árpolitika stratégiai és taktikai elemeinek elméleti és gyakorlati vizsgálata, összefüggése az egyéb vállalati funkciókkal, különös tekeintettel az egyéb marketing-módszerekkel.
d. A termékszerkezet- és/vagy az árszerkezet változtatása irányuló döntések előkészítési módszerei.
e. Az újtermék-marketing, az innováció és a marketing kapcsolata, az idevonatkozó elméletek és modellek.
f. A fentiekre vonatkozó empirikus kutatások meghatározása.
g. A termék-és árstratégiák összefüggése a vevőelégedettséggel.
h. A termék- és árstratégiák nemzetközi vonatkozásai.
i. Termék-és árstratégiák a kisvállalatoknál.